luni, iulie 14

documentele importante trebuie tinute intr-o caseta!

-ce bine ca am scapat de niste stres; de-altfel, foarte urat sa fii stresat in vacanta
-eu sunt genul de om care colectioneaza orice (de la cutii de crema la bilete de metrou, de la ele la biletele de muzee, tot-tot-tot, bilete de tren, you name it, bonuri, tot)
-se pare ca nu imi plac documentele oficiale (cum ar fi diplome, certificate de nastere, etc)
-pe ele nu le colectionez
-ca nici macar nu le gasesc!
-daca nu am rostit la- clar, si-a bagat dracu coada si tuz gura...-in aceste zile
-ai de capu meu' si plans si sange rau ca am intrat intr-o perioada de ghinion
(sunt f. superscitioasa-oamenii supercitiosi nu scriu niciodata corect cuvantul= sa nu atraga intamplari ce nu trebuie atrase)
-dar 14 se dovedeste zi si numar norocos, ca intotdeauna
-mersi mult!

  • in ceea ce priveste cartile: am citit in vacanta Celine (Calatorie la capatul noptii), Svetlana Carstean (Floarea de menghina), Cezar Paul Badescu (Luminita, mon amour) si Sabato (jumate din Despre eroi si morminte, cred ca a Treia oara; nu aveam ce carte sa iau cu mine in tren la un moment dat si am gasit-o pe dumneaei, tin mult la personajele de acolo asa ca haideti cu mine pe tren; a fost groaznic sa citesc din ea, e terfelita in ultimul hal!)
  • imi luasem si Ma numesc rosu de Pamuk (dar nu m-a prins, asa ca acolo e, rosu si necitit)
  • ma duc sa scriu despre ele (cat oi putea si eu)
  • ah, si azi de bucurie ca am depasit g.-ul, mi-am luat inca un Celine (Moarte pe credit), Leonard Cohen (Frumosii invinsi) si Perennials (pocket guide...includes a directory of over 200 plants samd)

Niciun comentariu: