marți, aprilie 15

Today is dentist day

primul meu post test de font si asa mai departe zenobia
-tot aici sa spun ca blogul meu ar trebui sa fie un soi de jurnal
-si daca tot vrea sa fie jurnal, daca tot il vreau jurnal, atunci sa spun ce se intampla, mi se intampla in momentul de fata (un moment mai mare, in genul these days)

  • citesc (recitesc) Sotron (normal, nu pe sarite)
  • la munca citesc Armele secrete (da, iaca genul meu de munca, ca pot sa citesc seara Cortazar)
  • am dentist (de o saptamana am dentist; si imi place ca am si eu in sfarsit un dentist; deocamdata mi-e frica de el; deocamdata, zilele in care merg la dentist sunt monamanii; frica; dentistul meu spune ca problema pe care o am-una din ele-deci simptomul meu e scris in sute de carti; dentistul meu are chestia asta cu lucruri de specialitate scrise in sute de carti de specialitate; dentistul meu are dantura frumoasa si vorbeste cu dintisori in loc de dinti; dentistul meu e al meu si il pot folosi in propozitii cu iz de posesiune)
  • am de cumparat haine elegante (awful)
  • am citit Italo Calvino, Cavalerul inexistent; am ras, m-am distrat, desi cartea e trista, carticica
  • lu' gregor sa-i zic gregor? (aici pe blog)
  • o sa ma tin de blogul asta?
  • am facut (i-am facut, pardon) testul arborelui si m-a incantat (l-am facut la modul amator, pe o foaie A4 reprezentand o factura cu consumatia la un minibar din wien; primul arbore reprezinta eul social, al doilea eul intim (sufletul si anima lui de baiat! pai a desenat un copac- femeie si eu cu pixu' meu in mana eram tulburat de fericita) ; si al treilea arbore trebuie desenat asa cum iti imaginezi ca ar trebui sa arate arborele pe care ti-l doresti, deci asteptari, sperante, viitorul)
  • nu stiu de ce am vorbit chitzaind, eu chiar cred in lucrurile astea foarte tare
  • cartea e scrisa de Denise de Castilla si se numeste Testul arborelui

si gata, ca mi-am promis sa fie posturi scurte

undeva in ada sau ardoarea, pe ultima suta de metri, sus pe o pagina apare un adaland; cred ca asa se explica lipeala lipita. de acolo vine katikaland (se taie lejer peste cred)

Niciun comentariu: