vineri, iunie 13

Carti in dulap, cine a mai auzit

Cu ocazia unui metru de carti nu am facut nimic, doar ca le-am scos pe toate in sala de lectura, adica le-am scos dintre rafturi si dulapuri, ceea ce inseamna, vai de capu' meu, astea trebuie puse toate la loc
-asa ca nu, nu trimitem poza ca nu avem. ne-am gandit sa le punem ca hainele la uscat, pe tot uscatorul din plastic, plus pe bratele desfacute. dar care ar fi fost numele instalatiei?
-pai oricum pe uscator le pui deschise, la o anumita pagina, pagina+1
-asa ca deschise la anumite pagini, cartile preferate=> instalatie trasa de par:
  • citate preferate, placere curata
-biblioteca se cam lasa asa ca am fost nevoita sa mut cartile prin dulapuri
-groaznic, sa iti tii cartile mult iubite prin dulapuri, ca pantofii
-cartile trebuie vazute, cam din orice punct al salii de lectura, pe motiv ca-s Posesiune curata
-asa ca stau si ma uit la televizor, sa zic. neaparat pe marginea patului. deschid dulapul de jos, si scot aleg o carte
-asta e comportament de fata care vrea sa slabeasca da' nu poate, isi ascunde dulciurile, sau de betiv
-nu prea am citit, mai mult pe bloguri am umblat saptamana asta, prin metrouri full si ratb asijderea
-mai trag cate-o dusca seara, cand pe fundal e meci

2 comentarii:

Anonim spunea...

Propun schimbarea numelui in karticica-land.

Anonim spunea...

hi, propunerea-i dragutza.