marți, iunie 3

Maestrul si margareta

-imi place foarte mult Maestrul si Margareta, normal. in ceea ce priveste cartile misto, e ca in Moscova, rand pe rand, ne vine randul, si intram la balamuc (a mai ajuns unul, urla ca isi vrea capul inapoi). adica ma rog. rand pe rand, cartea il asteapta pe fiecare. sa-l cucereasca
-se potriveste sa o citesc in timp ce am lasat deoparte Aion. Contributii la simbolistica sinelui
(pentru ca acolo citesc despre bine si rau in lume, despre simboluri crestine privite din punct de vedere psihologic)
-e ingrozitor sa iti vina sa interpretezi o carte. ea trebuie citita si, daca esti conditionat magic in vreun fel, cetateanule urban si civilizat, se trezesc cele trebuincioase in tine

-azi noapte am visat ca eram un fel de Margareta vrajitoare, dar nu si invizibila, ma razbunam pe niste oameni nedrepti si oamenii aia mureau de frica mea. aveam si dezordine in camera, ciorapi, lucrusoarele, toate imprastiate

-cartea e si funny, e misto umorul lui Bulgakov, au fost pasaje in care am ras cu lacrimi, zau. cand de exemplu ajunge poetul la spitalul de nebuni (aici poetul, ivan nikolaiveci, va sun de la spitalul de nebuni, veniti sa ma luati...trebuia sa ii puna pe urmele profesorului woland, nu era timp deloc de pierdut, ce naiba!)
-daca ti se intampla lucruri iesite din comun, e firesc ca oamenii sa te considere nebun
-asa se si creaza un echilibru care mentine lumea lumeasca :)
-se citeste usor, pentru ca te prinde si nu ai cum sa nu mori de curiozitate
-sunt curioasa ce fel de doctor a fost Bulgakov
-nu caut si nu citesc nimic pe net pana nu termin cartea

3 comentarii:

Anonim spunea...

Apropo de MAESTRUL SI MARGARiTA: http://blog.360.yahoo.com/blog-voNwP7Ijbr5MnY1Xhgw-?cq=1 , cateva explicatii din partea unor impatimiti. Dar poate ati trecut pe acolo...

Numai bine,

Tot Aliona (aka Artemis de pe 360)

Anonim spunea...

mai au rost comentariile intarziate? le mai vede cineva? :)

daaa. stim ca maestrul si margarita a devenit pasiune fatala pentru ruxandra cesereanu.

nu te gasesc pe complicatul yahoo360. dar salutari, aliona

Anonim spunea...

Oooo,uite ca si eu am citit,mia placut zau, numai ca un pic e incurcat toata chestia asta cu magia.Totusi pinala urma este ceva ce poate ramine in Inima noastra(sa es eu azi in drum si sa zic ca am vb cu Dracul,mine ma duc 100% la Clinica) :)